söndag 22 april 2012

Kundnöjdhets-rapport Eksjöhus

I ett tidigare inlägg berättade jag om vår säljare här i Halmstad. Då hade vi inte kommit så långt i processen och var nöjda med både honom och Eksjöhus. Det är vi fortfarande! Nu efter att ha gått igenom olika faser i husbyggarplaneringen dvs sökandet efter en planlösning, fått bygglov, arbetat igenom vilka materialval som ska gå via Eksjöhus eller inte etc. Nu även gjort avropt och slutbeställning och därmed skrivit på det slutgiltiga avtalet. Detta har gått hyfsat smidigt ändå när jag tittar i bakspegeln. Jag och min sambo är väldigt petiga och har inte varit lätta kunder, men vi har ändå blivit lyssnade på och blivit väl bemötta genom hela processen. Sen finns det alltid saker som kan förenklas och förbättras, men det finns det ju som sagt alltid. För vår del kunde tex. avrop och slutbeställningen gjorts på ett lite smidigare sätt. Det har varit många turer mellan oss, säljaren och Eksjöhus. Samtidigt som det är lite frustrerande med mellanhänder, är det kanske bra ändå att få lite ofrivillig tid att tänka igenom saker och ting en gång till och en gång till igen..


Bild lånad från Maxperts

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uj vad jag känner igen mig i allt du skriver! ;-) Vilket fint, coolt hus ni får. Ruskigt yteffektivt. Superb planlösning!

Jag tror att vår säljare på E-hus har gjort två voodoo-dockor som liknar mig och min man.
Kanske har vi ocksp en hemma som liknar honom.
När vi har bra dagar kanske jag skulle kunna kalla det för "hat-kärlek"....?

Unknown sa...

Hej och tack!

Hahaha!! Nu fick jag mig ett gott skratt! Kan riktigt se det framför mig, min sambo och jag i form av vodoo-dockor! :) Ja, stackars säljare! Dem har det inte lätt!