torsdag 8 mars 2012

Påstridig kund - sorry Eksjöhus



Bild fr Kattmakaren
Fick mig ett gott garv igår när jag med min hesa stämma kraxade fram en halv konversation med vår säljare, Jörgen. Gissa om jag blev överaskad när han fick sig en ordentlig "AHA" upplevelse, när han förstod att jag har varit rejält sjuk hela veckan. Vet ni varför? Jag citerar hans spontana utrop:
"Jaha, det därför min telefon har varit så tyst hela veckan"
Ja, det stämmer. Jag trackaserar tydligen vår säljare! Något att tänka på framöver, samtidigt är jag väldigt intresserad av att få processen att röra sig frammåt. På tal om det, undrar hur det går med priserna på de där fasadändringarna? Jörgen?

3 kommentarer:

Villa Nystuga sa...

Ha ha ha, härlig kommentar från säljaren :D

Två systrar sa...

Haha annars brukar det vara tvärtom :-) Tack för ditt tips hos mig! Kram C

Unknown sa...

Jo, jag har förstått att det brukar vara så. Snart är jag på fötter igen och då fortsätter terrorn ;)Hoppas att du hittar en bra lösningen för hallen!*Emelie